Зараз в ефірі
Earl Klugh Driftin'

Jazz-Легенда: Бетті Картер

Перш за все, її не влаштовували традиції! Її Батько керував церковним хором в Детройті, і перспектива для маленької дівчинки з великої родини була очевидною. Вона елегантно зробила ручкою своїй побожній родині і одноосібно вирішила, що музику треба вчити не в церкві, а в консерваторії. Це дало їй можливість зламати ще одну традицію: жінка на сцені може бути не тільки співачкою, а і композитором та аранжувальницею.

Вона стала б всесвітньо відомою ще у свої двадцять років, але вона знову ламала традиції і співала джазові стандарти так, як чула і хотіла тільки вона. Саме тому на неї свого часу звернули увагу Майлз Девіс, Дізі Гілеспі та Телоніус Монк. До неї одразу ставилися як до профі. Попереду були безкінечні гастролі, виступи, джем-сейшени, обожнювання фанатів і визнання у всьому світі. Але і тут вона ламає традиції і... на декілька років відмовляється від кар’єри, щоб бути поруч із маленькими дітьми.

Вона добре пам’ятала, як складно пробитися молодим і як треба прогинатися перед продюсерами, щоб отримати контракт чи записати свій альбом. І тут вона знову все поламала, просто створивши свою власну студію звукозапису, де записувала свої альбоми і відкривала світу нові імена. А ще вона створила «школу» (саме так називали музиканти можливість працювати в її тріо). Вона могла записуватися з найкращими біг бендами, але і тут зламала традицію, віддавши перевагу камерному формату.

Батьки Назвали її Лілі Мей Джонс, Біллі Холідей називала її Бетті Бібоп… А ми називаємо її - Легендарна Бетті Картер.
Підпишіться на подкаст "Jazz-Легенда на Radio Jazz":
Підписатись в Apple Podcasts
Підписатись в Spotify
Підписатись в Deezer
Підписатись в інших додатках

Інші випуски

← До всіх випусків

👍 Приєднуйтесь до Radio JAZZ!

📱 Слухайте зі смартфона