На тлі серйозних, подекуди нуарних, автобіографічних джазових стрічок, легковажний, красивий, як латиноамериканський фітнес тренер фільм Королі Мамбо виглядає несерйозно. Тут простий сюжет про двох кубинських емігрантів, які вирішили підкорити американську сцену і стати королями мамбо. І навіть у сцені випадкової загибелі у ДТП одного з братів - немає того надриву, як у загибелі великих джазменів.
Але хіба має постійно бути складно й заплутано? Хіба не може легкий фільм бути красивим й мелодійним?
Красивою є навіть історія його створення. Адже шаблонна Ворнер Бразерз хотіла спершу запросити Рея Ліотту і Джеремі Айронса. Отямилися. Врешті решт - це перша англомовна роль Антоніо Бандераса і перша іспаномовна - для Арманда Ассанте. Дует вийшов більше музичний, аніж кіношний. Вони не тільки зігралися у репліках новими для себе мовами, але й у спілкуванні через музичні інструменти. А розмах студії дозволив відтворити звучання кубинської музики у її розквіті - у 50-ті. Колектив, який записав твори для саундтреку - так і назвали Mambo All-Stars. Поки він репетирував - актори вчилися поводитися з музичними інструментами. Ассанте брав уроки у самого Тіто Пуенте, Бандераса навчав сам Артуро Сандовал. У групі музикантів були також Селія Круз, Бенні МорЕ, Джоні Пашеко, Лос Лобос, і навіть американська легенда Лінда Ронштадт. Чи варто казати, що на корпоративі у них проблем з караоке не було?
За кількома виключеннями, майже всі треки записали спеціально для фільму. А у головному треку ми чуємо голоси самих королів мамбо - Арманда Ассанте і Антоніо Бандераса.